Google-haut

Google-haut

torstai 12. kesäkuuta 2014

Banaanihaaste otettu vastaan

Moi!

Sanat on tänään tiukassa, koska eilen oli työpaikan pirskemenoja Le Bonkissa.

Se reissu alkoi lupaavasti. Menin baariin sisälle, ja se oli täynnä porukkaa ja lavalla lauloi joku tyyppi. Ei siellä pitänyt mitään bändiä olla. Ensin olin, että ei vittu ja sitten olin, että ei saatana. Kävelin sellaisessa seitinohuessa shokkitilassa ympyrää ja luulin, että nyt se vanhuus iskee - olen käynyt Le Bonkissa 100 kertaa, mutta en ilmeisesti tiedä, missä se on. Veressä oli tuolla hetkellä tasan 0 % alkoholia.

Kävin siinä sitten kysymässä pokelta, että missä baarissa olen. Normisettiä. No ihan oikeassa paikassa olin, mutta meidän bileet oli kattoterassilla ja alhaalla oli jonkun toisen bileet. Se oli oikein mukavaa kuulla. Oli oikein mukava myös huomata, miten äkkipikaisesti osaan luoda itselleni shokkitilan. Pystyn näemmä kaikkeen.

Joka tapauksessa tässä on nyt se, mitä sain aikaiseksi tänään. Banaanihaaste. Banaanihaasteessa pitää syödä banaani ilman käsiä. Tämä on sitä sinkkuelämää parhaimmillaan. Ai että!



Lupaan, että kun minusta tulee aikuinen, ostan ihan oikean videokameran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.