Google-haut

Google-haut

tiistai 25. elokuuta 2015

Sinkkunainen - näin pakkaat määmatkalle kuin ammattilainen

Olen lähdössä taas määmatkalle, jeeeee!

Vietän kesälomani tällä tavalla vasta nyt syksyllä ja suuntaan itsekseni jälleen Aasiaan. Jännittää ihan hirveästi, mutta ei se mitään. Koirat on nyt viety hoitosedälle. Huomenaamulla kukaan ei siis tule nuolemaan naamaani eikä katsomaan minua, kun istun kakalla. Apua. Sairasta. En tiedä, miten selviän.

Minulla on pitkä lista siitä, mitä aion määmatkalla eli lomallani tehdä. Aion suorittaa koko listan. Lomani on suoritusta varten.

Tässä ovat lomatavoitteeni:

"Tavoitteenani lomalla on ei mikään. Aion tehdä ihan hirveästi en mitään. Luultavasti joka päivä aion en mitään. Viikonloppuisin tosin meinaan en mitään. Kun olen tehnyt en mitään koko päivän, niin seuraavana päivänä voin hyvillä mielin olla tekemättä mitään."

Olen pakannut jo valmiiksi. Näillä mennään. Puspus!


5 kommenttia:

  1. Mahtava video! Voin niin samaistua tuohon päivämääräasiaan, liukkaritkin voivat vanhentua :D

    VastaaPoista
  2. Damn että oli paljo leluja! :D
    Mutta kait se on parempi varautua lelujen kans, jos sitte käyki niin ettei lomakohteesta löydy mieluista miesseuraa. :)

    VastaaPoista
  3. Crazy cat lady 27 v.26. elokuuta 2015 klo 22.02

    Ihanaa määmatkaa, nauti!

    VastaaPoista
  4. Helkkarin hyvä video :D Illan naurut tuli. Toivottavasti on kiva määmatka.

    VastaaPoista
  5. Emmää mistään muusta mittään tiiä, mutta oot sää ehana <3

    Just katsoin pimppitreenivideota ja opin paljon uutta! Tätäkin kirjoittaessa treenaan pimppiä! Tai siis ainakin sitä henkistä, eihän mulla oikeata ole. Mut tuliskohan parempi helikopteri..?

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.