Google-haut

Google-haut

torstai 17. syyskuuta 2015

Katotaanko mun vanhoja videoita? No okei, jos on pakko.

Moikka ja terkkuja Bangkokista!

Rupesin vahingossa kattomaan mun vanhoja videoita ja kasasin niistä pienen pätkän. En voinu mitenkään tehdä uutta videota, koska nyt ei puhututa yhtään vaan ainoastaan pierettää, mutta oon täällä hostellissa ja yritän muistutella ittelleni, että huoneessa on muitakin. Mutta toisaalta kaikki muut on aasialaisia ja epäilen, ettei ne oo ikinä kuullu suomalaista pierua.

Heippa!

(Laittakaa mun Instagram seurantaan (@henriikkaronkkonen)! Oon ruvennu ihan villinä päivittämään sinne. No aika harvoin oon ruvennu, mutta kuitenkin.)


2 kommenttia:

  1. Hahaha aivan mahtava pätkä! :D Oot kyllä mun päivieni piristys!

    VastaaPoista
  2. Hirvittävän paljon on pahaa ja pahuutta ihmiskunnassa ja välillä se vihastuttaa kovin. Onneksi on sinunlaisiakin joukossa, se palauttaa aina uskon tähän maailmaan!!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.